Saturday, February 21, 2009

ini kisah tentang kegembiraan..tentang kesedihan..tentang persahabatan..tentang perngorbanan..tentang aku..

assalamualaikum..
salam perpaduan
salam sayang
salam segala salam...
ini adalah kisah aku..kisah tentang hari2 aku ..kisah tentang hidup aku...
aku adalah seorang lelaki yg sngt subjektif pemikiran nya...seorang yg sngt sensatif..selalu memikirkan tentang hal2 yg bisa merunsingkan...seorang yg sngt hormatkan kedua2 org tua...
sngt obses dgn kejayaan masa akan datng
seorang yg bercita cita tinggi...kadang2..bisa menjadi seorang yg mampu meletihkan org sekeliling...slalu melakukan perkara yg diluar jangkaan ....seorang yg sngt menghargai kaum hawa....
byk lagi yg mau aku coretkan disini..
tp cukupla disini tentang aku...
diharapakan aku akan serius dlm penulisan blog ni
aku akan jadikan blog ini untuk aku melepaskan segala luahan rasa aku..
the place that i can express my self...
tempat untuk aku bersuara..
tempat untuk berkongsi kisah duka lara...
diharap blog ini akan menjadi inspirasi kepada para pembaca .....
sekian dulu dr aku ......dir..apple sepi...

ps:aku terpikir untuk buat blog ni sebab sudah terlalu lama aku mengview blog org lain..mcm best..blog salah 1 medium tuk cr kenalan jgk...hope dgn blog ni..aku akan dpt ramai kawan yg bisa membantu aku mencari siapa aku...

sampai disini saja....ini kisah tentang aku..tentang pengorbanan..tentang seorang lelaki yg hidup dlm harapan dan cita2 org lain.........

0 comments: