Thursday, April 30, 2009

MIMPI PUN SEDIH.........

salam...hye...jumpa lagi...
sorry n3 kali ni sedih sket...sebab hati aku sedang sedih ni...
hurm xtau nak ckap apa....
tp aku btol2 sedih dgn keadaan skang ni.....
hurm....aku harap kesedihan ni xlama.....aku harap kesedihan ini hanya seketika...
aku harap semua akan jadi baik baik saja....aku harap semua ni akan berakhir jua...
aku harap semua ini mimpi saja....
xtau mcm mn nak ckap...tp aku btol2 sedih...
tp apa yg pasti...aku rindukan saat seperti dulu....saat aku mampu tersenyum ....
saat aku mampu ketawa,,...semuanya tanpa lakonan
saat aku berbicara dgn mereka...saat aku bermesra dgn mereka....
oh tuhan....aku rindu mereka....
oh tuhan kembalikan mereka kepada aku....
tanpa mereka...siapa aku....
aku rindukan mereka....
mereka tidak lagi seperti dulu....
tp mungkin jg aku yg berubah,.....
tuhan.....trima kasih untuk kenangan bersama mereka...
tp kumohon....temukan lah aku lagi dgn kenangan itu bersama mereka...

hurm
mungkin mereka sudah punya kisah hidup masing2...
tp aku...masih mengharap...dakapan mereka.....

aku rindukan senyuman kau..aku teringat akan gelak tawa dia....
aku harap semua akan seperti dulu...aku harap...

mungkin btol kata org

"kadang2 org yg paling kita sayanglah yg paling susah untuk disayangi"

hurm..mungkin ada benar....

tp aku harus faham

"loving people means giving them the freedom to be who they choose to be,and where they choose to be"

hurm...
maafkan aku kerana terpaksa berkongsi cerita sedih aku dgn anda semua...


maafkan aku...kerana aku tidak mmpu lg menahan rasa kesedihan aku...mereka didepan mata..tp jauh nun disana..dpt dilihat tp xdpt disentuh....

aku rindu mereka...mereka bukan milik aku lagi...itu hakikat yg perlu aku faham...walaupun sukar...walaupun sedih....aku harus terima...kerana ini semua lumrah alam....

yg dtng mesti pergi....yg bermula mesti berakhir.....

tp aku tetap aku..masih mengharap setagih kasih dr kalian....

bg aku...mereka adalah nyawa aku...

aku btol2 rindukan mereka...oh tuhan...kembalikan mereka kepada aku........

1 comments:

abu.musa said...

hide...
pe hal nie??
hmm..