Wednesday, April 15, 2009

tik tok tik tok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tudia......menegletis lagi aku kat blog ni...hahahah ada aku kesah??? blog aku..lantak lerrrrrrr
sebenarnye aku xdpt la nak tunaikan janji aku kat korang2 sekalian....(ada aku kisah??? blog aku)
wkakkakaka...sibuk sngt kali ni...
aku janji..pas final ni...aku hupdate blog aku ni kaw kaw punya...supaya hangpa semua leh la mengeletis kat sini okeyh????......
okeyh
for moment...aku kena pokus kat final aku ni....
20 april ni setat.....
mcm mn ntah>???
huhuhuhu xleh nak pokus...asal buka ja baju...eh silap2 buka je buku...ngantok....
asal open je the books(matila la sngt kejih english) ngantok.....asal buka je movie...mata ni terbliak je kan........apahal eks???? aduhaiiiiiiiiiiii....tp xpe
aku kena usaha jgk kali ni
this is my last chance to prove my self
huhuhuh
sem lepas pointr jatuh gilaz gilaz....
sem ni kena usaha lebih sket la.....naikkan pointer..
klu x...g kawen je la kan...senang cite......
okeyh,,,...nak tunjuk kat korang jadual xzam aku
huhuu
ready ek....1 2 3... ready ge set go......wkakakakakakka..merasa ka mengeletis nak lari pecut....

20.4.09 mikro-p 3jam 9am d2020

22.4.09 thinking skill 3jam 2.30pm d2020

23.4.09 com sys 3jam 9am d2020

ic design 3jam 2.30pm d2020

24.4.09 bi u 3jam 3pm d2020

27.4.09 emagnetic 3jam 9am dmp


ha korang tngk...berapa "freeeeeeeeeeeeeeee" nye jadual xzam aku....
nanges la oit dak ppk mikro e/.....
org lain siap ada gap seminggu lagi....korang gap brapa jam je?????
adil dan saksama........
yg paling hebat ...dlm 1 hari...2 subjek teras korang kena buat paper...bagus la sngt
huhuhuuhuhu

tp xpe....kita dah biasa la dgn semua ni kan??? kan>>?? kan>???? (jawab la anda oit)
apa2 pun jadual
kita mesti buat yg terbaik...jgn jadikan jadual ni sbg alasan(aku je yg bg alasan)
chaiyok chaiyok
ok la korang..aku nak stady/stadoq
huhu
later2...i promise...il update ma blog ni ye.......
jgn jemu ek baca blog aku nih
ngeeeeeeeeee
sayang anda semua........
bubyeeeeeeeeeee...eh lupa lak.....uppppppppppppppppppppaaaaaaaaaaaaa~(xde dlm n3 aku kali ni)



"kalau kita berfikiran negetif...apa apa pun xjadi...tp kalau kita betul betul mahu...mesti ada cara......"

0 comments: