Thursday, May 7, 2009

di tag oleh cik jawahir kita(zary da vom la tu)....hapi sngt2 okeyh(smbil mengeletis sorang2)

1. Apekah tindakan anda bila terdengar bunyi kilat atau petir?
+ istighfar byk2..mngucap...(soleh okeyh...sngt soleh)..pastu baru mcm terkejut sket2...pastu hurm....tutp telinga kot...xtau la mn 1 dulu aku buat..korang susun la sendiri yerk....malas...

2. Reaksi anda bile orang mengutuk anda?

+ silap la weyh kutuk aku...mau le kena laser ngan aku berlipat kali ganda...arggggghhh pedulikkkkkkkkk....xkasi peluang...lg 1..aku usha je dak2 yg kutuk aku...smbil dgn selamba buat flying kiss kat mereka itu...mau gersang sorang2 kat situ....wkakakakak..xpun buat pout(btol ke kak pija??)....wkakak..xdenye nak buat muka selamba poyo(smbil jeling2 kat zary)

3. Reaksi anda bile terjumpe artis kegemaran anda?
+ kompem aku jerit kuat2..pastu lari2 lintang pukang p kat dia...merasa la kekampungan aku......tangkap gambar senyum smpai xleh blah....huhuh..kesian heliza kan...huhu..sori
tngk la aku nye senyuman...ades la...anak sapa la ni...

4. Maxis or Celcom? Which one you prefer?
+ dua2 aku xsoka...tp nak buat mcm mn..skang guna maxis...celcom blm diaktifkan lagi...sbb nak tunggu enset..anyone??? enset ples...

5. Nyatakan 3 bad habit anda.
+ tidow(bad ke?)...ngumpat tahap gaban punya...berangan tahap dewa nak mampos....

6. Ape yang anda akan lakukan jika orang lain sibuk akan hal anda?
+ aku sibuk la hal dia balik...pedulikkkkkkkk...biar dia rasa kerimasanye...aku sibuk berlipat kali ganda lg teruk...(kejam x??)..kompem la xkejam kan....aku just buat2 manja kat dia je....upppppppppppppaaaaaaaa~

7. Adekah anda mempunyai ramai peminat?
+ klu zarry "boleh la tahan"..aku...xleh ditahan tahan dah ni peminat...asik jerit2 nama aku je...rimas niiiii....chek xtau nak letak muka kat mana....

8. Honestly, what do you like about urself?
+ jeng jeng jeng....dah cukup honest ni...jeng jeng jeng...pedulik le korang xpaham...blog aku....ada aku keysah???...xkan??? so??


9. What is your heigt and weight?
+ height...165..sama ngan zary la plak...berat..hurm...xla berat sngt kan..okla...1kg ++..wkakak yg ++ tu xtau brapa....wkakaka..aku jujur okeyh....xler smpai nak kata berat badan mcm aishah tu kan..walhal.....hurm....biarlah rahsia...doink doink

10. Ape reaksi anda apabila anda terkentut dgn kuat/busuk di khalayak ramai?
+ hurm...kelemahan ..kelemahan....mengingatkan aku peristiwa time nak amik xzam ic design okeyh...jahat tau korang ni....*gelak 5 saat...pedulik ler aku nak gelak brapa saat pun...huh...aku mcm biasa la..covr dgn gelak sekuat mungkin...lallalalalalal...lalalal.pastu tuduh org lain...wkakakakakaka...tuduh gee ke..linda ke...yan ke..nafa ke...oli ke...(opps)

RANDOM QUESTIONS BOUT YOUR RELATIONSHIP
1. State the date you have declared with your 1st couple
+ hurm...soklan sentap okeyh...xde couple mcm mn nak jawab??...13 mac kot...pedulik le aku letak bestday aku...korang kisah pehal??? nak bg hadiah>?? nak sambut??? huh(padahal saja je letak tarikh lahir..kot2 la ada yg ingt nak smbut)

2. Adekah anda akan terus berhubung dengan your bf/gf jika anda sudah clash?
+ selalu gak contact gf aku...bf aku pun selalu gak msg...mati la berangan biseks...*larikkkkkkkkkkkkkkkkk....wkakakakak...xde la..xde gf mahupun bf...lalalalall~.

3. Ape yang akan anda lakukan bile anda merindui bf/gf anda?
+ xde bfn gf...so xperlu la kan nak teringat lirik2 dak2 af7 kan...sngt nak pengsan okeyh...akim plak tuh..hoishhhhhhhhhh...*larikkkkkkkkkkkkkk

4. Adekah anda mempercayai bf/gf anda sratos pratos?
+ adessss...xpaham bahasa ke hape ek??kan aku xde bg or gf...saja je kan nak bagi aku naik angin..karate kang ...hoishhhhhhhhhhh...uuuppppppppaaaaaaa~

5. How was your first date wif your couple?
+ wakakakaka. nak describe...panjang...hurm apa yg leh aku katankan...lrt...sekkkkkkkkkkksi....hot....pout....i likkkkkkkkeeeeeesssssssss...uuuuuuppppppppppa~

6. Adekah anda rase bf/gf anda seorang yang pandai memujuk?
+ tuk pengetahuan ..soklan ni xperlu sentap2 okeyh uolsssss(smbil jeling zary)...kompem la aku yg suka memujuk...aku kan suka kanak2...*larikkkkkkkkkkkk matila jawapan xde kena mengena ngan soklan..pedulikkkkk...ada aku keysah>>???.

7. Ape reaksi anda dan ape yang anda lakukan apabile kredit bf/gf anda dihabiskan untuk orang len?
+ pedulikkkkkkkkkkkkkk...lantak p la kat dia...duit dia...lagipun dah byk duit dia aku pakai....wkakakakakka(jawapan gigolo dr aku) kompem mimi *pengsan 5 saat

8. What are you going to do when your bestiest have a relationship wif your ex?
+ semoga berkekalan hendaknye(sambil letak racun dlm minuman mereka)

9. Adekah anda akan menelefon bf/gf anda apabila dsuruh oleh bf/gf anda?
+ xperlu kot...dia nak..dia call...pedulik hape aku.....wkakakakak

10. Ape reaksi anda bile mendapat tahu bf/gf anda masih berhubung dengan ex mereka?
+ pedulik hape kan..tu hak dia...kerna hormat hak masing2....(sambil mem"vodoo"kan gamba dia)

Manusia-manusia yang ingin di tag adalah:
+ aku xnak tag sape2...sebab ni 1st tag aku...lalalalalla...suka suka...klu ada tag lagi bg ye....sonok2 jawab soklan tag ni'ngeeeeeeeeeeeeeeeee.....thankz to zary@jawahir@zariha@zarydavom@kaki senget(pedulik le aku nak panggil ko hape)...ni blog aku....lalalalalla...ada aku keysah???

0 comments: