Monday, August 24, 2009

hoit..hoit.....

salam ramadhan hari kedua dan ketiga.....(wkakakaka...cmne leh gabung ni???)

ok la...tuk puasa kedua n ketiga ni not much happen la kan....
sbb apa...sbb aku dah start klas uolsssssssssssss.....


sngt penat la uolss


ari senin tu klas kol 10ish mcm tu...lab kekdahnye......lab instrumentation...

korang tau ke???
aku pun xtau mende aku buat dlm tu(maahap le en faizal...daku btol xtau apa fungsi anda selain ambil attendence dlm lab tu).....

kami kena buat osciloscope...wow....gempak kan...kena buat pakai software labview....leteyh uolss nak berfikir....


ok pastu pkol dulu weolss terbang ke kwsp uols...
nak dijadikan cerita...bus shuttle lambat uols..dah la x potostet lagi lab...
hurm mmg teruji kesabaran tol la pakcik bus ni......

dah smpai...buat semua siap2...by 4ish dah abis dah ......g tingkat 3*sape yg pg je tau apa yg slalu kita buat kat floor 3 ni...

pastu tunggu bus..kol 5.3o baru ada uolss


merasa la menung depan kwsp...ingtkan nak snap snap pic...tp xkuasa la...
leteyh sngt dowh.....

pastu g main ngan anak kucing yg sngt kiut...*ok hider pehal ko ni....sewel ke...

pastu bus dtng ...pas tu naik bus la...xkan nak g menung lg kan...apala hgpa ni....ish...saja ja kan...


pastu on d way makan...op op op op...on d way balik kole...pakcik berhenti kat bintong jap...
hurm...tik tok tik tok aku tunggu
selamat ujan...klu x.....


pastu smpai trus g beli makanan

menu aku hari kedua ramadhan bersama hiderque

1:daging
2:nasi putih
3:air sirap

rm4.30


ok tu je....huhuhuh



esoknye plak hari ke3 ramadhan bersama hiderque....hiderque xbyk buat mende....mcm biasa...hiderque melayan facebook n g klas,.....*pelajar berwawasan katanyer.....*syhhhhhh diam lah ko hider....



menu ramadhan ke3 hiderque
1:nasi putih
2:kuah tomyam
3:burgerdiel(ok susah ok nak eja)
4:ayam masak apo ntah.
5:air sirap

rm5

ok itu aja
aku nak ke lab plak ni....


jumpa lg dlm diari ramadhan hiderque....*smbil gelak2 gedik

0 comments: