Tuesday, February 9, 2010

oh bhintang~

hyep...hemey ! hemey! hemey!( ni ada mcm bunyi hamster x)))

pedulik
'
huhu...smlm aku main2 ngan hamster aku ni...tetiba kan...

jeng jeng jeng....(semua pembaca mestila berasa berdebar debar time baca part ni)

skali aku tngk...

apahal lak ngan bhintang ni kan...kenapakah ada tompok itam disitu??

dibelakang badan dia...atas sket dr pinggang dia..(korang pandai2 sendiri la agak ye)

ada tompokan itam disebalik kecantikan bulunya itu...

kan dia ala ala princess gold kan..tetiba ada tompok itam kan...cmne putera idaman xlari??

* patut la bhoolan mcm eksyen je ngan bhintang ( ooo ko bhoolan ...asal itam sket je kau larik ek...siot tol)


huhu...apa yg merunsingkan lg..tompok tu semakin ari semakin besar okeyh....scarry....

pastu dgn segala kudrat dan tenaga...gegeyh msg wani(empatapril).....huhu

hanya dia je tmpat mengadu pasal hamster2 ni....

so..email to her...attch jgk few keping gamba bhintang....

huhu.....

then ...pastu wani pun balas....huhu(walaupun 1st email dia balas mcm dia kenal aku...huhuhu..then wani anta lg...huhu...dia xprasan hidir tu idir...hurm...)
* wani....hidir=idir...


*pengsan 5minit


ok..pastu segala soklan la dia tanya...antaranya ialah......ching chin chin(bunyi mcm roda impian tu...)


1. hamster jenis apa? kalau dwarf russian, jenis campbell atau winter white?
hamster saya winter white gold....(padahal beli kat wani sendiri kan)
nota hemi hemi: ni 1st email wani rply...huhu..dia xtau lg ni aku...

2. dekat bahagian tompok tu ada baldness (kebotakkan) atau masih berbulu?
xde kebotakkan...masih berbulu...panjang mcm yg gold part.....

3. sejak bila perasan ada tompok?
masuk minggu ke4...tompok tu semakin membesar berkadar terus dgn tumbesaran bhintang
(nape aku xterpikir ek jawapn ni time balas email kat wani ek???)

4. dia menggaru dengan kerap tak? lebih kerap dari biasa, especially bahagian bertompok tu?
hurm...dia menjadi hot ...lebih panas dr biasa....asik menggedik atas roda tu je...xde garu2 pon part tu.....

huhuu....aku jawab mcm tu la kan...

hurm...kat bawah tu...wani ada bg sedikit opinion la kan..apa yg dia suspek( serius ok...sebijik mcm doktot haiwan dia nye expalinantion)

menurut kata wani....si pakar hemi hemi ni...humr...kemungkinan bhintang saya ni...kena jangkitan fungus...xpun..circle worm..(btol ke x aku tulis ni...)

so wani cadangkan...aku letak minyak angin( minyak gamat ye wahai para sahabat budiman...)

huhu *wani siap cadangkan lag...jgn guna yg krim nye...guna yg minyak gamat beli kat langkawi punya...( ni saja aku tambah...huh...bior la...blog aku...)

so...wani jgk bgtau...mungkin bhintang nak tukar coating...huhu....hurm...tp jarang2 la pur gold nakl tukar wane...tp wani ckap ada je hamster dia yg bertukar wane/...

so mungkin bhintang salah 1 dr pada yg terpilih kot....

huhu...td..jap td ...aku cek badan bhintang...hurm....tompok tu bukan itam sebenarnya....warna dia mcm nak sapphire2 sket....

agaknye btol la kot kata wani...bhintang nak bertukar warna...huhu.....

apa2 pun...tunggu dan lihat je la nnti ek....

adakah bhintang tukar warna...ataupun dia stress....huhu( stress sbb aku slalu nyanyi kot dlm bilik)

huhuh....

so...yg tu je la ....nnti3 later2 aku story morry stobery lagi pasal dak 2 ekor tu ye...

(ni masa bhintang dlm 3 minggu mcm tu...see...cantik je kan gold dia tu)

( ni dah nampak dah tompok tu...nampak x????)


( see..bila tngk balik warne dia mcm sapphire sket2...ada bulu jugak kat situ)

( ni plak dak jantan ni..ngah makan...ada sama kaler ngan bhoolan kan tompok kat bdn bhintang tu???)

* huhu..mau balik kg 4 hari..sape nak jaga bhoolan dan bhintang?? bleh ke tinggai mcm tu je???


*nota hati nurani:"Allah xakan ubah nasib sesuatu kaum itu selagi kaum itu tidak merubah nasib mereka sendiri...."

0 comments: