Tuesday, March 16, 2010

selamattttttttt..menjadi atoooookkkkkkkk!!!!!!!...

tudiaaaaaaaaaa

terbaaaaaeeeeekkkkkkk wooooookkkkk!!!!!

hahah..my bhintang dah jadi cik puan bhintang...

wkakakakak'

bhoolan lak dah jadi cik tuan bhoolan...

hohoh...smlm..bhintang selamat melahirkan 6 ekor anak,...

hoyeah''' mmg terbaeeeeeeeeekkkkkkkkk dr ladang la hamster wanni ni....hahhahaha'

dah lama tunggu..ingtkan xjadi...rupanya...

dia simpan ..hahhahaha

16 march 2010 is their bestday,,,

huhu

atuknye plak `13 march kan...so elok la..nnti leh celebrate bestday sama2....

hahahha..so..atuk harap...cucu2 atuk tu selamat n sihat wallepatliat la agaknya...

hahah..org ckap..asingkan hamster jantan n betina if ada anak

tp memandangkan atuk xde xtra cage...atuk x asingkan

takut gak si papa bhoolan tu g makan anak dia...

tp smpai skang dia x makan pun..(minta2 la xmakan smpai besar)

dia plak yg dok sibuk nak jaga anak2 dia

mama bhintang rileks je/..

papa bhoolan la plak kan sexsited....

huhu

apa2 pun..atuk sngt gembira dgn kehadiran anak bulu baru dlm umah atuk ni...

huhu.....2 ekor sudah dibooking...huhuhu....

tinggal 4 ekor je lagi...la kan...

hjahhaha..mmg dah berniat pun nak bg kat dia if ada anak hamster tu..

huhu

so smpai skang atuk still xcited.//asik tersenyum tanpa henti...


hahhaha..HIRO lak..sngt2 la manja....

kena ada org depan mata...klu xde je...siap la mengiau mcm kena hape lg...

haish


pening atuk ni ngan HIRO...kadang2 nak mandi pun...susah..dia tercari cari...

hahah..tp atuk tetap syng kat HIRO...sbb HIRO la pengubat kesunyian atuk kat umah tu....

HIRO ni...dia suka main,,.,pastu buat terkejut terkejut...huhu..cute gila...

HIRO HIRO~

tido pun nak kena atas kepala atuk...xde port lain...ubah dia letak dlm kotak...( dia g berak dlm kotak tu)

dia dtng tido kat atas kepala atuk juga...

hurmmm

HIRO HIRO~


apa2 pun atuk sayang HIRO

dan bhoolat juga

dan papa bhoolan n mama bhintang

n juga the new babies!!!!!!!!


penyeri idup atuk....

thankz ya semua......

*smlm masa ngah letak makanan dlm umah hamster...terpandang papa bhoolan tngah menondol mama bhintang...hurm..mungkinkah terjadi lagi???..hahhaha..baru 2 hari beranak..dah ber ehem ehem lagi bhintang oiiiiiiiiiii.....haish...mmg TERBAEEEEEEEEKKKKKKKKK LAAAAAAA....

3 comments:

Misz Pinkie Winkie said...

yeyeh..
bestnya jadik atok...tok abah ker tok aki?
hiro mestie comel
anak2 bhulan dan bhintang pon comei..
nak tengok gambar banyak2 yerk.
huhu

Amin Jamain said...

agak kurg ajo papa bhintang 2 ye... mama x abis pantang lg,dia dj balun..

saya said...

selamat menjadi atokk..mananya gegambor cucu2 tu..bak la nak tengok. hehehehe... peace atok baru..