Wednesday, May 5, 2010

akan tiba~

oh..ya..akan tiba masa itu saat itu tika itu...

aku hanya mmpu tersenyum sendiri

kosong sebenarnya//..tiada isi...

mungkin aku sepi..mungkin aku sendiri

aku pun xtau apa harus aku ucapkan..

kelu lidah...mcm xpernah bercakap...

pelik..tp itu hakikatnya...


lagi pelik dan bertambah tambah pelik..

bilamana..seolah olah aku xpernah mengalami situasi ...

pening kepala...tp xsakit....

tp itu la...6 bulan bersama kamu...kamu dan kamu...

buat aku matang....haish...

selalu susah aku ucapkan selamat tinggal...

tp kali ni..aku seolah olah xsabar untuk pergi...

mungkin aku sudah berusia?

barangkali..

mungkin belum tiba saat itu??

apa aku merepek...apa aku tipu...kalian tetap ketawa...

hurm...

pelik...pelik lg apabila mengalaminya...

ok..smpai sini dulu..

bermakna...ada smbungan selepas...ini../.

3 comments:

bylindakitchen said...

dah kenapa nie dir?
tarik nafas panjang2...lepaskan.
berfikir dengan tenang k.

Amin Jamain said...

huhuhuhhu...mendalam sgt la ider puisi ko ni...aku x pahm langsg...

AMIR KOMENG said...

haku pun tak paham....yer la..kan to be continued......