Tuesday, November 23, 2010

mana ada cinta yg jujur?

nah tuk kau kau dan juga kau..nah amik

mana ada cinta yg jujur dlm dunia ni..

kalau ada tunjuk aku sekarang...

sekarang jugak

kalau cinta jujur...

kenapa perlu ada kecurangan?

kalau cinta itu indah...kenapa perlu ada benci

dan kalau betol cinta itu suci...kenapa kau biarkan kawan kau sendiri?

pergi mati la kau cinta...

kau rampas dia dr aku...


nah amik kau

sbb dia bukan lagi ada dekat aku...

iye ...iye ..mmg aku sedih...

sbb apa aku sedih?

sbb aku xdpt cinta...

tp lagi sedih bila kau buat aku mcm ni...

kau kawan aku..( aku rasa ko pun anggap aku kawan kau)

aku xkisah la bila cinta tu dah dtng dekat kau...sbb dia dulu pun penah buat aku mcm ni..

aku kisah bila..kau dah xmcm dulu..atau aku yg xmcm dulu...

tp apa2 pun alasan...kita dah mmg xmcm dulu..kadang2 nak cakap pun..xde idea..

dan kadang2..bila jumpa kau pun..aku rasa mcm nak lari jauh2..

ataupun menyorok..xpun..paling kuat...aku xnak pandang langsung mata kau...

iye..mmg btol...aku xselesa dgn kau...skang..

ha..ni la..semua sbb cinta...hah

tp apa aku boleyh buat..benci mcm mn pun aku kat kau..

sakit mcm mn pun hati dan perasaan aku

pedih macam mnpun mata aku

aku kena jgk berdepan ngan semua ni

tp xpe..sakit aku ni tinggal lagi brapa hari je..

lepas ni..masing2 bawa haluan masing2..

dan aku harap..aku dpt berita gembira dr kau dgn cinta kau...

nah..aku xpatut tulis ni..tp aku dah xtahan..

maaf aku ckap..senyum aku kat ko..tu tipu..
setiap perkataan yg keluar dr mulut aku...xde apa2 maksud pun...

setiap tingkah laku aku..semua tu lakonan...

serius..ko tngk..cinta kau buat aku jadi org lain...

nah..aku xkisah..tp itu dulu..
skang aku kisah..sbb aku rasa..aku menyusahkan diri aku...

tp xpe..mcm aku ckap td...lg beberapa hari lg je sakit ni akan pergi...

dan..aku harap..kau maafkan aku..

sbb aku bohong kau selama ni..

aku tipu diri aku..aku tipu diri kau...

senyum aku..senyum tipu..gelak aku..gelak bohong...

nah tngk cinta..apa kau buat dekat aku?

kau dah puas hati cinta??

kau ambil kawan aku dr aku

nah..kau menang cinta..

tahu sebab apa ??

sebab aku mau mengalah...

bukan..aku dah kalah sebenarnya...


fullstop~



0 comments: