Thursday, November 11, 2010

pendek~



aku pandang kelangit...

ku lihat awan...


ku cari...

dimana bulan..

dimana bintang...

yg sentiasa menemankan malam ku ....

mana bulan...yg menyinari malam gelapku

mana bintang...yg menyuluh pekat malam...

mana bulan ....supaya aku mampu berbicara apa ada dihatiku

mana bintang...yg selalu aku pandang...yang memberiku sedikit harapan melalui pancaran

mana bulan..mana bintang...

aku masih merenung...mengharapkan bulan bintang kembali...




AKU TERLALU BERHARAP..AKU TERLALU BERSANDAR...AKU PERLU INGT..AKU PUNYA OTAK UNTUK BERFIKIR...PUNYA HATI UNTUK MENILAI..PEDULIKAN APA KATA MEREKA...KERANA MEREKA SENDIRI TIDAK PASTI TUJUAN HIDUP..HANYA TAHU MENGATA,...TP XPERNAH MENCUBA...


hidir...diam sekarang..xde siapa pun ambil peduli apa yg ada dlm hati kau...syyyyyyyyyhhhhhhhhhh

4 comments:

syamimi mokhtar said...

aku ambil peduli.. hehe..

dir...antologi hidup apple sepi... said...

kau xdikira mimi..hahahha..ko kan dunia...hahah..ko bukan manusia..( bak kata sapik la)

eqbalzack said...

besar betul makna entry ni...

dir...antologi hidup apple sepi... said...

cikgu eqbal...hanya yg merasa..dan yg melaluinye yg tahu mcm mn perasaan itu skng..

mmg mcm ni kan kalau idup penuh dgn ketidakpastian..

hurm..

susah..xtau..mn jalan yg kena ambil..kiri ke kanan?

last2 masuk lubang...

heheh..tp xpe..bukan ke dunia ni mmg mcm tu?