Thursday, November 25, 2010

susahnye la kan~

susah btol nak jadi mcm mereka..mereka..dia dia dan si dia...

haish..tngk je blog diorg..haish..byk tol folower..

tngk je blog dia..perkh ..cantiknye...

haish..tngk blog dia plak..uiiiiiiihhhhhhhhhh...ensem/cantik nye tuan...

patut la..

aku? heheh

28 folower yg baik hati..xpun secara kebetulan je kot..

tp ok la kan ...kira mcm selari la ngan jumlah update aku ni kan..heheh...

tp aku mcm nak jd mcm mereke..mereka..dan dia...heheh..byk folower..byk dpt publisiti..dan byk lg la...


heh~...

tp mcm susah...

dush..hidir..mn ada benda senang kat dunia ni...

ha...apa tujuan ko blog ni ider? nak femes? ...........pyaaaaaapppppppp( kasi penampa kat diri sendiri)...


syukur la dgn apa yg ko ada...28 tu kira ok la kan???

hehhehe

thankz ya yg follow...heheh..byk2 kan komen lg ye..

ok..saya xmau femes..tp sy nak popular...hehehehhe..

sewel la kan..tulis pun ntah apa2..nak popular,...

xpela...lepas2 ni kot..baru mcm xtif balik menulis..cea cea..mcm dulu tu xtif menulis la konon kan..lempang 5x baru tau...

tp xpe..aku tetap aku...hehe

time ni ngah kemas2/cat dewan org ramai kat kg apa ntah nama nye kat johor..hhehe..konvensyen perwakilan pelajar yal~

1 comments:

eqbalzack said...

takpe...insyaALLAH boleh sampai target nnt...jgn berhenti berusaha...