Sunday, April 10, 2011

saya budak baru belajar....hape pun xtau..yg tau post and Bw JE...

HA HAMIK...TAJUK JA DAH MCM ENTRY ABG BEN..( PENDEK2...TP TETAP MELETOP..CAMNE TU KAN? APAKAH ABG BEN ADA AURA PELIKS2? HURM~..XPE2..AKU STILL SUKA MARIA ELENA DR ABG BEN..TETTTTTTTTTTTTT~)

aku skng ni tengah nak belajar mendalami dunia blog ni..tp baru nak mula la kan...( ke baru nak plan? hurm~).

*garu2 kepala

tp xpe..sbb aku kan last semester ni..iye..btol2 last semester...jgn la buat hal last2 semester ni..xmau grad lambat....

so..aku mcm suam2 kuku la kan blog ni..tp bc xtif...nak hupdate je malas sngt..xtau napa...ang tau ka kenapa? ...

hurm..nak kata bz..xsngt..sbb dok depan laptop ja 24/7...naik lenguh tangan ni...

tp xpa..myb start bulan 5 ni..myb..aku xtif kot berblog ni..sbb time tu dah abis belajar..dok umah goyang T je...huuhuhu..so mari la update byk2..( ni bukan janji ye..ni angan2 je ni)

ok la..malas nak taip dah...baru abis siapkan slide tuk presentation japg...huhuhu...mini project punya presentation..hadoi...tp selamat grup...thankz kawan2 1 grup.....byk menolong cover up aku punya kemalasan ni..

rasa bersalah plak skang

* air mata bergelinang( btol ke eja ni?)


hurm..aku keluar dulu la ye..bye..

0 comments: