Thursday, February 26, 2009

aku yg gundah gelana duka lara....


ha!!!!!!!!!!!!!!! tngk n3 aku tu??
dah ala ala tajuk album ziana zain yg ke 10 je...wakaakakakak..apacerrrrrrrrrr???
huhuh..sebenarnya aku ni risau sngt sebab aku ni xpandai lagi nak berblog blog ni
nak tukar layout pun ketaq lutut2 aku ni ha...upload photo???? lagi la yang adoooooooooooooooo...
bukan apa,...aku view org lain nyer blog..meletops letops je blog diorg...siap leh letak pic pic yg vouge vougedigevas lagirkkkkkkkkkkkk.....aku ni??? yang adooooo....wkakakakakka
aku sebenarnye byk je gambo2 menarik tetarik aku mmg tembam kan......
tp tu la..kerana kekurangan dlm segi peng"IT" an ni..jd cmni la ni...kosong jerk..tp nak gak kan jadi blogger yg tegar kan?? camnerrrrrrrrrrrrrr tu????
xpela...ill better in time( btol ke ayat aku ni??)...ada aku kesah>??? wkakakakkakaak
later2 aku try tuk mencari seseorang tuk ajar aku berbloging ni......
hhuhuhu
hurm...dah 3 entry aku potpetpotpet pasal "how to become good blogger"// ha..camne???
tetiba xdekena mengena ngan topik??? lariiiiiiiiiiikkkkkkk( ni aku tulis sebab slalu tngk kat blog org lain tulis ni....)
wkakakaka sngt x original...wkakakak..xpe2...
hurm..sepatutnye skang aku kat automart,ada klas ic design ..tp nak dijadikan cerita..tetiba plak klas cancel...camne??? aku ni dah la td kalut je mandi ngan bersiap(coz bngun lewat)..tetiba klas cancel??? mau xhangin 1 badan aku ni...camne???? larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkk......
tp xpe..sebagai seorang mahasiswa yg berintegriti...daku harus kontrol ye kemahasiswaan aku ni...wkakakakk camne tu???? pasni..klas mikro p...huhuh en husni..anak murid mu ini tidak tahu apa yg encik ajarin daku........anak muridmu dalam dilemmaaaaaa
*nanges 5minit jap......



ok dah...(sambil lap2 manja air mata)....bukan apa..mikro p ni sngt susah ye tambah2 lagi tuk aku ni..mahasiswa yg xmampu untuk mengaplikasikan it dlm idop aku...
huhhu maafkn aku..huhuhu..camne tu?????

ok la...ni roomate aku dok tngk tv ni.."apa khabar org kampong" hahahahahaha
akok= akak( btol ke>>??) awat pronounze dia pelik bbenor?? tp xpe konpidun je dia sebut...wkakakakakak camne????

ok la...later2 aku tulis lagi ek...pasni meletopz2 la blog aku ngan pic pic aku yg ahaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkzzzzzzzzzz......

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...cau cin cauuuuuuuuuuu

0 comments: