Friday, February 27, 2009

my first show...hoohohoo

hohohoho n3 yg nebes...
wkakakakak..show apa?? tiger show ke???oooohhhhhhh tidak......
show yg aku maksudkan adalah..show tarian ....
huhuhu
xtau la nak kata bertuah ke hape..tp 1st time aku masuk tarian ni...mcm2 undangan kami dpt...
salah sape?? aku ke?? soooryy ok..aku mmg terlampau komersial....wkakkakaka
sbbnrye aku ni bidan terjun je dlm arena tarian ni..ni semua gara2 imt gt la ni...haaaaaaaaaaaa
korang tau x hape bende imt gt ni??? hhaaa dah agak dah..kompem xtau nyerrrrrrrr laaaaaaaa...

*smbil pakai baju formal bertali leher lengkap....

ok..imt gt stand for indonesia malaysia thailand golden triangle...haaaaaaaaaaaa nanges x korang maksud imt gt ni???
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
later2 aku post n3 khas tuk imt gt ni..okeyh???

* buka balik baju..kembali berkain plekat

haaaaaaaa.....smbung balik..1st time buat show atas jemputan dr student cina yg menganjurkan smbutan cny kat dewan kapitol(haaaa..mesti korang terkejut beruk le klu dgr salasiah dewan kapitol ni).huhu nebes tau 1st show ni...lain mcm je rasanye...walaupun aku dah biasa dng pentas ni..tp nebes kali ni lain mcm ...xsama mcm aku jd mc ....hhuhu(harusla bgtau ye)
tp kawan2 aku yg lebih berpengalaman byk membantu aku dlm mengatasi kegelisahan aku ni...thankzzzzzzzzz ya u guys( aboo,libren,abg khai,abg is,taty,fatra,tim).....xlupa gak yg kat blakang pentas tu..(sapik),.....
korang mmg best....sngt2 best...enjoy masa perform tu..dgn jeritan maut dr geng2 mpp ( najib..aku dgr ko jerit nama aku keyh)..smpai nak runtuh la dewan tu korang jerit nama aku...smpai aku lupa step okeyh.....
wkakakkakakaka
mmg enjoy...amazing..persembahan kami mnghiburkan dan hampir sempurna....
serius..aku pun kagum tngk kami nari.....(video okeyh)
ok la..pastu..masin2 kelaporan la plak...
pg la makan n sembang2 kat ehem ehem(xleh bgtau..nnti kontroversi)
pas sembang2 kami pun balik naik van yg disediakan ...
atas van lagi la gegak gempita....
diorg mmg lawak la..1 kepala ngan aku ..wkakakakka
best2......
ok la sbg menghargai jasa kawan2 aku...aku bg penghormatan la kat korang tuk menempel kat blog aku neyh.....ok u guys..this my pic okeyh...

PS:later show at istana arau plakzzzzz....
ni laa antara pic yg sempat aku tempel kat sini(mesti korang bangga kan??)
huhu
later later lg byk pic keyh....ngeeee

0 comments: