Wednesday, March 3, 2010

kenapa saya suka berbloging...!!!!!!! hunga hungga hunggah



oh ok...hhuhu..ni terjumpa 1 contest masa blog hope
hhuhu......."kenapa saya suka brbloging"...klu xcaya...klik sini

(http://heyanakjawa.blogspot.com/2010/01/i-love-london-contest.html)


huhuhu....so...

kenapa saya suka berbloging(buat nada mcm iklan "kenapa saya suka rumah saya")

huhu...saya suka berblog ni antaranya ialah kerana saya memperolehi ramai kawan yg mempunyai pelbagai minat( padahal baru empatbleih org baru jd folower).....

haha..saya ada kwn blog yg suka kan kucing2 parsi...

saya ada kwn blog yg menjual hamster

saya ada kawan blog yg suka tulis novel

saya ada kawan blog yg suka tangkap gambo

saya ada kwan blog yg belajar diluar negara( smbil jeling2 kepada tuan yg buat contest)

huhu..dan ramai lagi la


saya suka berblog kerana...

saya akan teruja bila baca tentang kehiduoan diorg...contohnya mcm kawan blog saya yg belajar di luar negara tu....

saya terasa seperti turut brada diluar negara bersama mereka...wkakakakakakak..

nampak sngt cara penceritaan mereka sngt bagus smpaikan setiap kali baca pasal diorg pg jalan2

terasa meleleh air liur...n kadang2 berangan saya ada disebelah mereka ketika mereka menangkap gamba...wkakakakak

serius syok bila tngk mereka itu....


saya suka brblog krana.....

dgn blog...idup saya sedikit sebayak terubat...

memandangkan(nape mcm pelik je eja ni)..sy skang membuatkan praktikalkan selamakan 6 bulankan...hahahhaha..matila semua ada kan...

so saya menyewa kat sini..perak..dgn kawn saya

kami berdua je la kan menyewa skang ni...balik2..tngk muka dia je...so..saya sngt bosan tau x....

tau x????

hhahah..so bila ada blog..saya bleh blog hope...bila blog hope...saya akan...( teruskan membaca sebab seterusnya di bahwah)


saya suka berblog kerana

kerana sbb byk jgk hadiah yg leh dpt...hahahaha..sbb byk contest yg dibuat oleg blogger yg baik hati dan byk duit tuk bagi hadiah kan...

huhu

salah 1 nye contest ini la...selepas blog hope kat blog heyanakjawa.blogspot.com

sehari suntuk baca blog dia...thn tetiba terbaca part contest ni....

hhuhu...dan mcm sngt menarik jgk...huh..so join je la kan ..mana nak tau...tetiba leh merasa pakai baju i love london yg ori...huhuhuuh
see...cantikkan hadiah dia...huhuh....

itula antara sebab musabab saya suka berblog...

saya juga teringinkan hadiah dr luar negara sebenarnya.huhuh..sbb tu join contest ni...


so...dah lama sebenarnya nak post pasal contest ni..tp hold dulu..sbb tarikh tutup penyertaan lambat lg..24 march ni,,,sempena tarikh lahir si empunya blog,,,,..

so hahah...sy tulis blog ini arini sbb hari ni tarikh lahir saya...13 march ....

hahahah

so tuan empunya blog...saya jugak lahir dibulan march..n saya akan antar penyertaan saya ni pada 13 march jugak...huhu...harap2 ada la tuah hari lahir tu kan...ngeeeeee

so saya harap saya menangla kan...bleh buat sbgai hadiah bestday( hahaha..perasan la kau hidir..tektik ni xakan menjadi...)

huhuu...apa2 pun..saya enjoy baca blog kawan saya yg seorang ni sbb bahasa dia sngt kelakar lg mencuit hati( dgn harapan dpt hadiah lgi).....hahhahahah....

so dah xlarat nak bodek...kepada tuan empunya blog...anda suruh "buboh" skali kan gamba ketika berbloging kan???...

nah amik...sila muntah empatplohsembilan kali yeeeeeee....

0 comments: