Wednesday, January 19, 2011

1x8....2x8..1x4...pandang couple...seranting...itu semua magik!



adik kakak kumpul..xkisah la baru lama...semua 1 tangan..1kaki...1kepala...

xtau mcm mn nak start..aku xtau sejak bila aku sedar yang aku suka...

cermin tu la peneman kita..setiap langkah...hafal~

aku xtau mcm mn aku bleh terjebak..


lepas susah2 training..berdebar buat show..pastu boleh senyum..kat mana dpt semua ni?

tp bila aku mulakan langkah..aku dpt rasa itu diri aku..

hijau..kuning..biru..ungu..kelabu..hitam..semua warna dah pakai~

setiap gerakan yang diajar..terasa seperti ada dlm diri..walaupun susah ..walaupun payah..tetp..aku suka..

mula2 org pandang mmg dgn ujung mata je

kau sakit..kau demam..tp bila dah ramai2 mcm ni..xnampak pun sakit..xnampuk pun dmam

aku kisah semua tu..sbb aku rasa diri aku murah..tiap kali nak mula..mcm2 aku fikir..

kau boleh buat gaya ni kat tempat lain? dgn yg lain2? x~

malu xusah bgtau..mcm aku bogel..pastu kena jalan dr sini smpai ke negara china...

xsama..xserupa..xde apa2...cuma 1 pentas yang sama...baru 1minit..dah ngam

tp bila aku mula langkah..aku dgr..ada yg bersorak..aku gembira..sbb yang sorak tu..aku kenal..

kau rasa..kau mampu lupa mereka mereka ni? lupa senyuman itu?

ya ..dia yang aku kenal sbg kawan..


semua berbeza...tp 1 pandangan yang sama...


aku trfikir..aku tidak sendiri...yang sorak..dan yang sama2 kongsi pentas...aku ada mreka.

moment mcm ni..mn nak dpt? xbleh beli...

persetankan mereka yg pandang hina

ingt? brapa lama kita habiskan masa bersama sama? peluh tu xyah cerita

xluak pun hinaan mereka.

skang.aku dah xkisah segala bunyi yang kurang enak..
yang penting aku gembira.

aku kasihan kan diri mereka sebenarnya...

setiap langkah yang diajar..kena ingt..sumpah..aku xpernah rasa segembira ni bila melakukan sesuatu...

aku ada mereka..buat apa aku perlu risau dgn sekelumit bunyi xsenang hati?

mmg penat..mmg xdpt bahagi masa..tp..masa tu mmg xpernah cukup...24jam..
semua terpulang pada kita..


masa xsalah apa2...itu kita kena ingt!.

aku xtau..kenapa aku berada dalam dunia ni...


aku hapi bila menggerakkan tubuh..aku xtahu yang lain bagaimana..

cara ni ..cara aku hilangkam strees aku...serius..


aku sedih bila ada antara kita yg menyerah..tnpa sebb...

menyerah untuk apa?

kita kuat..kena ingt...kita gembira..kena fikir'


biar apa org ckap..bukan mereka yang rasa penat lelah kita.

biar masa xterbahagi...dah mmg masa tu je cukup2 untuk kita..

dah..kalau nak ckap pasal hal ni..smpai ujung hari pun ..xabis...

aku cuma berharap..kita xpernah berputus asa dan menyerah kalah..sbb kita masing2 ada kita untuk bersandar~..ingt!

biar susah..biar senang..biar payah..kita tetap bersama sehingga pentas terakhir~


3 comments:

abu.musa said...

hide!!!
aku x pernah menyerah..
aku rindukan semua ini..
nak je naik pentas balik..
rinduuuuuu sgt saat2 ini hide!!!

nuridrin said...

ai hate yu! yu mek me krai!
wuuuu~
tho ai stop now, i'll always have you guys with me.
kalau nak team supporter ke mana2, roger2 okay! :)

ohHH! LuGhohhhh~ said...

abu: hahah..mai mai..naik le pentas

ryn: mn ada..kami ada ja ni..make up adik2 tu mcm mn la nnti agaknye..haish..huhu