Sunday, January 23, 2011

susah kan nak ucap cinta?

adui..feeling mcm ni la paling aku xsuka..

benda dah depan mata..
dah hati kau kata dia
dah jiwa kau ada dia
dah depa mata kau asyik dia.
apa yg kau buat kau teringat dia..

apa kau tunggu lagi?


cakap senang
berangan angan lagi senang
senang mcm sesenang kau helakan nafas kau sekarang..

tp hakikatnya..sangat susah..
susah sesusah mcm kau nak naik ke langit tinggi..
tp pakai tangga..xpun susun2 kotak2 kosong tinggi sampai langit hitam..
susah..

tambah susah bila kau tahu..org yang kau sayang..
cinta dekat org lain..
dan kau..adalah yang tengah untuk mereka..
sakit bila jadi penghubung...
setiap kali pesanan yg perlu aku smpaikan..

aku terpaksa telan..pahit..sepahit hempedu..mungkin lebih pahit dr hempedu..

setiap soalan dia buat kau menangis sendiri dlm hati..

dah depan mata kot..apa lg tunggu


mungkin aku..


HANYA DILAHIRKAN UNTUK MENCINTAI..BUKAN UNTUK DICINTAI...


--------------sakit---------------

3 comments:

..hizamirahim.. said...

yep.
cinta mmg susah nak diucapkan.
rasa mcm boleh mati je kalau sebut.
haha.
XD

aku yang sepi said...

huhu..cinta??
perasaan yng pelik dan aneh..
huhu

syamimi mokhtar said...

satu hari nnti, kau pasti dicintai.. waktu tu, hargai setiap rasa yg ada..