Friday, February 25, 2011

dan selesai sudah ~


asalamualaikum dan salam sejahtera...heheeheh

so..apa yang selesai kan? hahahaha...

nak cakap pasal prk..ha..korang tau x apa itu prk? hahahahah( gelak ni sbb nak ingt balik apa tu prk sbb tiba2 lupa~)..

owh ok..prk =pilihan raya kampus...( konpident)

so aritu..ari kamis aritu..berlangsung lah prk yg pertama kali..dia kolej aku ni...

owh lupa nak bgtau..prk ni bertujuan nak lantik mpp batch baru...batch2 b4 dis xde prk ye tuan tuan dan puan puan..semua menang tanpa bertanding...

hehehe..termasuk aku la..menang tanpa bertanding..hehehhe...iye iye..aku mantan mpp..tau tau..korang xtanya pun...tp punya suka la aku nak bgtau kan? hehehehe...

ok la..kat sini aku nak ckap sket pasal prk ni la ek..aku buat point2 je la ek?

1.1s time merasa mengundi uols~

2.bg aku..ok la dia punya cara..tp aku bajet kena undi yg pakai kertas tu..tp rupa rupanya evoting...hampeh je..baru nak feeling2 mcm undi btol2 tu kan~

3.kat kolej aku ni ok la ..tp dgr crita kat kolej lain kelam kabut sket..bukan la kelam kabut simbah cat merah ke...langgar cermin pintu hep smpai pecah ke..demonstrasi usung keranda bagai ke apa ke kan...just server xok je kat sn..so agak kelam kabut la kan~

4.baru aku tau..kalau xmengundi..xleyh keluar kolej..kena marah ngan pak guard woyh~..huhuhu..kalau nak keluar kolej..kn tunjuk resit yg anda dah mengundi...mmg kalau mengundi dpt resit erk?

5.bercakap pasal calon..kebanyakkan yg bertanding kerusi umum ni..aku kenal la..junior2..tp ada yg aku xkenal..salah aku jgk..time rapat umum..aku xpg pun..padahal depan umah je..ni kawan2 aku punya pasal la ajak p makan..haish~

6.aku tngk calon2 ni btol2 bersemangat..kira ok la..sbb kita tau..depa ada komitmen..depa sendiri mau bertanding lain la yg dipilih oleh skol or apa2 tu kan..

7.aku puas hati jgk la ngan result walaupun ada sorang calon aku undi ni xdpt...eyh eyh..2 org calon yg aku undi xdpt..huhu

8.mengejutkan..tiada calon umum berbangsa cina yg dpt..yg sorang tu..di tmpat ke10..beza beberapa undi je dgn yg tempat ke9...haish..sayang btol~

9.best la...(tiba2 xdak idea)

10.aku sbg mantan..berbangga dgn perubahan yg cuba dilakukan..semoga pucuk pimpinan baru ni akan lebih hebat dr mantan2 sebelum ni....insyaAllah~...sbb aku tngk..yg terpilih ni semua bukan calang2 student..semua berpengaruh...


tu je aku nak cerita..tp aku nak jgk tepek pic aku masa jd mpp dulu..korunk tngk la ye~


okeyh..aksi gedik ni bersama sang mantan..time ni masa majlis perletakan jawatan aku..yg gurl tu qilah..yg boy tu naz..mantan yg hebat~..hehehe



ni kat bukit merah lake town resort~..time ni tengah bg2 jaket tuk pakai masa mlm perlantikan kami ber28...yg kiri tu fida ( setiausaha) n yg kanan tu malek ( ydp yaw~)






ni si cantik manis ni plak..yun yun..my partner..kami sama2 pegang exco kebudayaan kesenian dan perpaduan~..apa yg lg menarik..ni 1st time kami jumpa..sblm ni xpernah..pastu..lg menarik..kami sama2 suka menari..bertambah2 menarik..kami kongsi hari lahir yang sama yaw..13 march ..perkh..mmg btol2 menarik..b4 dis xtau pun..



ni la geng2 mpp batch aku..ni dah lepas watikah dah..lepas poco2 joget2 semua..hahahah..kan nampak mcm org semua pandang ke tengah tu kan> mcm ada org jatuh tu kan? ha..tu la aku..tiba2 jatuh terguling guling..adesh~





ni time bicara siswa dr fazley kat uthm tu..heheheh..bui aku fida n yun..n sorang mpp uthm..hehhe



ha,,ni gamba aku suka..sbb cantik je..myb sbb 2 org jejaka ensem tu kot..heheh..bui n tye..ni masa kat depan hotel kat samarkhand kot kalau xsilap..yeah..aku g uzbek~



ni konon2 nak buat mcm candid2 la..tp hampeh,.aku yg cadang..aku yg over..nampak sngt berlakon..tu morgan yg jaket biru tu je menjadi..dgn bui..heheh..yg pakai spek itam tu syahmie..kawan matrik aku...


yeah yeah yeah..aku pg uzbek..sejuk woyh~..tu aku pakai baju arwah daddy aku..huhuh


ha ni la 1st conference aku join..ni baru je brapa ari jadi mpp..dah kena pg thailand yaw..anjuran uum...hheheh..syok2..kat phuket kot..byk pengalaman..smpai sesat2 jalan kat tempat maksiat..kami ber6 pg..heheeh

0 comments: