Friday, March 4, 2011

geng blogger utagha~

hahahah..
ok benda ni dah lama aku join..tp x aktif sngt pun aku ni..
folow kot fb ja..
ada la jgk komen sket2 ka apa ka kan kat wall tu
tp tiap2 ari n saat ok depa ni dok chat2 kat fb tu..mula2 dulu rimas plak

tp...tp tp....hahahha

skang mcm best la plak..hahah

syok kot sbb ramai2 mcm 1 kepala..dok ckap ang aku ang aku..best2..

hhaha..tambah2 aku suka merapu...
skali tiba2 ada yuyu zalikha la plak kan..hahah

mesti hgpa kenai punya la yuyu zalikha ,,,dia pemes..
dia tiba2 chat kat situ..
aku like...wah omg semua la kan.
mcm mn la yuyu leyh ada kat situ kan..rupanya2 baru ku tahu yuyu org utara jgk..huhuhu

so..rancak2 la berbual..
add yuyu punya fb yaw~
pastu ada fiz
hahah..lawak...

pastu ada tiqa...pastu ada shah.

stakat ni depa ja la aku dok rancak bual..stakat arini la
hope nnti2 leyh tambah lg ramai..hahahah

ok la..tu ja nak bgtau..papai~

pss:kami main game typo2..stakat ni fiz champion~

3 comments:

Scha Aryana said...

haa,ade shah..
hik , congrats fiz :P

Scha Aryana said...

eh btw. YUYU ZULAIKHA ok, bukan yuyu ZALIKHA. hehe

shahjiehan said...

salam ziarah