Sunday, February 13, 2011

pejam mata...esok pagi ....jaga~

aku xtau apa masalah aku skang ni...

tp rasa xsedap hati langsung

fyp...aku langsung xde mood nak buat

ada sesuatu yang hilang
tapi xtahu apa
dan kemana ia hilang..

idup indah tapi kossong..
luar nampak terisi..
'tp dalam xberisi'
aku mahu berlari..
tp xberdaya
aku mahu berbicara..
tp seakan sudah tiada lagi bicara...
aku ingin bernyanyi...
tapi umpama tiada lagi nota2 muzik yang indah...


wahai hati..
boleh atau tidak..
kau bertimbang rasa?
wahai hati..
sesungguhnya aku tidak tahu..
apa mahumu...
wahai hati..
tenangkan jiwaku...
bantu aku..
mencari aku..



pfffffftt..serius..akhir2 ni..aku rasa mcm looser gila..semua keja xbuat'

asik tido tio tido...
rasa mcm idup ni untuk tido je.
aku ada lg 3 bulan je lagi tuk abiskan pengajian aku..

demn..aku xnak 3 bulan ni..punca aku gagal..
rugi..rugi..

kalau siapa tahu..diorg rasa apa aku rasa..
aku mahu melangkah..tp ada saja yg menyekat..

aku bukan aku yg dulu

argh..xtau nak tulis apa..tp jiwa hati akal dan fikiran aku dah xselari..
aku xde kat sini..
aku xde disana...
aku xde dimana2...

mn aku?


wahai pemilik hati nurani...aku tidak tahu apa rancangan MU kepada ku..tapi aku mohon kepadaMU wahai maha penyayang...jangan sesekali tinggalkan aku terkapai kapai mencari jalanMU...aku tidak tahu apa akan berlaku padaku pada masa akan datang..aku xtahu apa rancangan MU..aku xtahu apa rahsiaMU kepada ku..tp ..sungguh..aku betul2 keliru..aku betul betul mahukan jawapan....bantulah aku YA RABB~

1 comments:

syamimi mokhtar said...

setiap kl rasa malas, ingat mak ayah kat rmh..