Monday, March 1, 2010

kau manusia??

serius shit bila aku dgr pasal lelaki bangang lagi lahanat bunuh budak tu...serius shit perangai kau ...binatang pun xpernah buat anak org mcm tu....ko ingt apa ha??? bola ke??

dah la tu bukan anak kau..suka2 kau buat mcm tu...serius shit perangai kau....ko xde perasaan ke?? atleast...sedikit pun kat dlm hati itam kau tu?? serius xde???



kesian la kat budak tu...cuba cite sket...apa budak tu dah buat kat kau?? cite sket...if dia ada buat pape pun..kau ckap kat aku skang...apa budak 3 tahun leh buat kat laki bangang mcm ko tu???

bodoh la kau ni...serius bodoh...kau...kau kira selamat la...org kat keliling ko tu xmasuk campur...klu x...mau lunyai kau...nasib la kau...yg org pun 1..lleh je tngk dak tu kena pukul mcm tu...korang pun sama bongok..korang ramai..dia sorang...korang leh biar je...???

serius korang pun bongok

boleh dimaafkan lg if yg dipukul tu org besar.,..ni korang buta ka...yg kena pukul tu budak kecikk....ha buta ka>>>???

korang pun sama shit...xdak perasaan...sngt2 shit...

budak tu perlukan pertolongan...mmg idup korang xakan aman sampai bila2 aku ckap...

budak tu perlukan pertolongan...serius...

korang nampak dgn mata kepala korang sendiri...korang leh biarkan...korang ramai..dia sorang

klu ramai2 p cepok laki lahanat tu...mn nak tau...till dis moment...budak tu still lag bernafas...korang pun sama...pembunuh..korang xdak teloqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq....

shit tuk korang.,....

korng pun kena sama dakwa jgkk....

sbb apa korang xnak tolong...sebb xnak jaga tepi kain org???

what the fuck!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

cilaka la korang....korang tu mmg xdak hati perut...atleast..mn nak tau..if korang jaga sket tepi kain dia tu...budak tu leh lg dpt diselamatkan...


serius aku geram..klu bleh..aku nak dakwa laki lahanat sekali ngn saksi yg ada...

serius shit...semoga Allah ampunkan dosa mereka...


aku sngt geram n ketar abis 1 badan bila operator cite pasal kes tu..

n aku xakan baca pasal cite tu..sbb aku akan sedih teramat sngt sbb ada rakyat malaysia yg mcm cilaka n xada hati

sngt pentingkan diri sendiri...if jadi kat anak korang sendiri...baru tau..bila xdak org pun nak selamatkan ....


serius aku xleh nak baca pasal kes tu...

and paling aku benci...MAK budak.tu...ko mmg cilaka la betina...gila seks...dah tau laki tu penagih dadah...lg mau kau sumbat ko nye pepet...smpai anak kau mati...ko lebih pentingkan pepet ko tu dr anak kandung ko sendiri....serius ko tu jahanam...mn dtng la org mcm kau ni

kau tu mak dia...patutnya..kau rasa...seksa anak kau tu...tp apakan daya...kau pentingkan nafsu kau dr anak sendiri...tunggu la hukum kat sana nnti...

argghhhhhhhhhhhhhhhhh..gerammmmmmmmmmmmmmm

*sorry ..entry kali ni sngt kurang ajar n xbersopan..tp serius..aku amat tersentuh hati dgn kisah adik tu......maafkan abg ...sbb xdpt selamatkan adik...semoga tenang disana...al fatihah~


aku tahu...kau terseksa....

aku tahu...kau dianaiya...

aku tahu....kau terluka...

aku tahu....

tp...tidak terdaya...

maafkan aku wahai adik kecil...maafkan aku...

maafkan kami...wahai bidadari...kerana xberdaya...

kau pergi...

kau pergi...

di depan mata...

didepan mata mereka yg kononnya wira....

padahal..langsung xberguna...

maafkan kami ...maafkan kami..

kerana kelemahan kami...kau pergi wahai bidadari syurga....

kau pergi dlm keadaan terseksa...

maafkan kami..maafkan kami..bg setiap luka .....

aku tahu...smpai bila2 pun...kami xdpt..
xdpt tuk menagih maaf dr mu...

kerana kau sudah pergi...pergi jauh tinggalkan kami


maafkan kami..kerana kau terpaksa lalui...

jalan yg berduri...

disaat kau baru mula berlari...mengejar pelangi..

maafkan kami...kau terpaksa pergi...

maafkan kami...kerana kebodohan kami....

kau memiliki....memiliki tangisan kami...

kau memiliki...setiap kesalahan kami...

kepergian kau...bersama sama sifat pentingkan diri kami

perginya kau...bersama dgn kealpaan kami

kau...kau lambang kelemahan kami...

wahai bidadari kecil...moga kau tenang disana...

dan sekali lagi...maafkan kami....

maafkan kami.....

kerana kami...kau terpaksa...

kau terpaksa pergi.....

wahai bidadari kecil....

bidadari kecil...maafkan kami...


wahai bidadari kecil...berlari lah kau di atas sana....

bersama teman2 kau yg teranaiya...

hanya syurga...tempat yg paling layak untuk kau wahai bidadari kecil....

penderitaan kau...akan tersemat dihati setiap nurani .....

kau pergi..kau tiada lagi....

wahai bidadari kecil....semoga kau tenang disana...

dan kepada mereka yg menganaiya...terimalah

terimalah....

kalian punya tenaga..kalian punya kuasa...tp kalian

tp kalian hnya gunakan mata....

gunakan mata...

lihatlahh...kalian menjadi saksi utama...saksi utama....

ingtlah..kalian akan dipersoalkan...

wahai bidadari kecilku....

maafkan kami....
maffkan kami....

meskipun maaf ini sudah xbernilai...

hanya ini

hanya ini yg mampu kami beri...


wahai bidadari kecil...tenanglah kau disana



al fatihah~


* sngt sukar untuk aku mengikuti cerita sedih ini dgn lebih lanjut..terlampau kejam..aku xmampu untuk teruskan....maafkan aku bidadari kecil...

3 comments:

Misz Pinkie Winkie said...

lin pon ikot sama geram.

dir...antologi hidup apple sepi... said...

tu la..sngt dahsyat....

huhu..rakyat malaysia....1 malaysia...budak kena bunuh depan mata pun xleh buat pape lg...hope dpt hukuman setimpal..walaupun tau xde hukuman yg setimpal ngan laki tu...ceit..

mimi said...

mak die pn patut kne hukum sme2.. still blum bercerai, tp da bersekedudukan ngn llki laen.. hikmah anaknye pergi, keburukan maknye terbongkar..