Wednesday, December 1, 2010

antara ayer dan jakarta~

wat dup yal~

situasi: seorang hamba pacal yang hina bersembang sembang ngan kawan bayek yang sama pacal hina~...

lokasi kejadian yg diceritakan: kedai makan

lokasi sembang sembang: dalam kotak imaginasi


budak H: awak...awak...nak tau 1 cerita x?

budak T: huh..apadia?

budak H: saya baru balik dari kedai makan~

budak T:owh..so~

budak H: saya order nasi goreng ikan masin ngan teh HALIA~

budak T: so?? apa masalahnye awak order semua tu?

budak H:hurm...xde la..sajew jew~..tp kan..ada kan teh HALIA?

budak T: ade je la..apa awak ni tiba2?

budak H:tp..tp..dia bg saya teh KUNYIT....apa salah saya sebenarnye?

budak T:owh...omaigod~

budak H: saya nak lari laju2 boleyh x?

budak T: saya pun nak ikut awk...kesian awak kan~

budak H: tau xpe~




heh~..saya xfaham napew awak bg saya air kunyit tu tau x??


ha..ni saya nak bgtau..ini HALIA diknon~


ini KUNYIT.. perbezaan ketara ye disitu~




saya sedih awak perlilakukan saya sebegitu rupa~



0 comments: