Monday, May 2, 2011

maaf dimaafkan..kemaafan...dimaafi...









hew hew hew...diam2...aku jatuh cinta...

aduyai...tengah pening pala ni...

aku terfikir..kalau la kita buat salah..then minta maaf...rasa2nya org yg kita maaf tu maafkan kita x? ( walaupun kita xbrapa pasti apa la salah kita kan?)...

minta2 la diri ini dimaafkan ye..geheheh..

kalau xdimaafkan..xpayah la nak kecoh2 ye..hew hew hew...

tp xpe la..diri ini mohon maaf skali lg ye kat yg terasa hati..kami btol2 minta maaf...

kami xbuat dah perangai mcm tu( kat anda je la)..hahahah

sory na..btol2 ikhlas ni...hew hew hew


(ni muka maaf pertama..disertakan dgn biskut yg dibuat sendiri yaw..he he he..ikhlas ni ~)



minta maaf sbb mulut sy mcm raksasa..nyum nyum.dap ngat aih~

maaf comel..hew hew hew..hai korunk...hehhe..sila muntah ye



nah..amik la..hahaha...maafin gue loooooooo...hew hew hew *muka nak kasi penampa

2 comments:

kiera'sakura said...

curlast org yg u mntk maap tue shidir...

**haip kepada org yg dimaksudkan sila maafkan shidir...

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI